45

Service Delivery Manager – 76030

Több, mint 11 éves IT Service/Project Delivery területen szerzett szakmai tapasztalattal rendelkező szakember. Fontosnak tartja, hogy az ügyfelek kiemelkedő szintű szolgáltatást kapjanak mind technikailag, mind személyesen. A jövőben szívesen kipróbálná magát egy új iparágban, továbbra is Szolgáltatásmenedzserként tevékenykedve.

Nyelvtudás: felsőfokú aktív angol, középfokú aktív japán

Munkavégzés helye: Budapest, távoli vagy hibrid munkavégzés

2007
Felsőfokú tanulmány
Filozófia-pedagógia Msc
Egyéb tanulmány
ITIL v3 és v4
Service Delivery Manager
Informatikai tanácsadó szervezet
(2+ év, jelenleg)
  • Szolgáltatási projeketek koordinációja
  • Elsődleges kapcsolattartás kisebb és nagyobb ügyfelek, valamint a szervezet tanácsadói csapatai közt
  • Új szerződések készítésében, presales tevékenységekben való részvétel
  • Service management folyamatok egységesítésében, bővítésében való aktív részvétel
Cloud Delivery Manager
IT szervezet
(2 év )
  • Szoftverfrissítési projektek megtervezése
  • Ügyfelekkel és belsős csapatokkal való egyeztetés
  • A projektek alatt felmerülő kérdések, kérések, problémák kezelése
  • Új ügyfelek bevezetése a termékhasználathoz
Service Delivery Manager
IT szervezet
(4 év)
  • Elsődleges kapcsolattartás kiemelt és kisebb ügyfelek, valamint a szervezet Support csapata között
  • Folyamatokkal, rendszerekkel kapcsolatos tanácsadás, illetve tréningek nyújtása
  • Belsős fejlesztési folyamatokban való részvétel és szoftvertesztelés
Junior Service Delivery Manager
IT szervezet
(2 év)
  • A Projekt Manager és Service Delivery Manager munkájának támogatása kiemelt ügyfélnél
  • Különböző riportok futtatása, jegyek elemzése és megbeszélése belsős csapatokkal illetve az ügyféllel
  • Trendanalízis segítségével főbb problémák feltérképezése és javaslattétel a technikai csapatok felé
Technical Support Analyst
IT szervezet
(3 év)
  • Különböző rendszerekben végzett adminisztráció, bejövő hívások és emailek alapján végzett hibajavítások végzése
  • Napi kapcsolattartás az ügyfelekkel
Ügyfélszolgálati ügyintéző
Élelmiszergyártó szervezet
(2 év)
  • Kimenő és bejövő hívások kezelése
  • Adminisztráció, posta, fax feladása, szortírozása és rendszerezése
  • Ügyfelek fogadása, az iroda napi működési hátterének támogatása
Azure      BMC Remedy      Confluence      Jira      MS ERP és CRM rendszerek      MS Office      Service Cloud      SharePoint

Hasonló jelöltek:

Scroll to Top

Érdeklődöm a jelölt iránt

Jelentkezés Service Delivery Manager – 76030 pozícióra