45

Senior Service Manager – 76037

Többéves tapasztalattal rendelkező céltudatos vezető, aki képes összetett és kihívásokkal teli szolgáltatásnyújtási feladatokat menedzselni. Széleskörű ismeretekkel rendelkezik telekommunikáció, informatika, ügyfélkapcsolat-menedzsment, ember- és folyamatmenedzsment területeken, mindezt multinacionális környezetben szerzett tapasztalatokkal támogatva.

Ambíció: A jövőben továbbra is szeretné, hogy a munkája része legyen az ügyfelekkel való kapcsolattartás illetve csapatok irányítása, valamint szívesen helyezkedne el  műszaki területen.

Nyelvtudás: folyékony, aktív angol

Munkavégzés helye: Budapest, hibrid munkavégzés vagy teljes irodai jelenlét

1998
Felsőfokú tanulmány
Mérnök-közgazdász
1994
Felsőfokú tanulmány
Villamosmérnök MSC
Service Manager
IT szervezet
(8 év)
  • A Tanácsadó és Fejlesztési Szolgáltatás üzletág hatékony működtetése, operatív feladatok
  • 50-90 főből álló IT csapat vezetése
  • People management
  • Stratégiai tervezés
  • Karrier-tanácsadás
  • Ügyfelek kezelése
  • Üzletfejlesztés
  • Account management és értékesítés
  • Szervezés-fejlesztés
  • Problémamegoldás, riportálás
License Manager, Supplier Relationship Manager
Távközlési szervezet
(1+ év)
  • Operatív funkciók támogatása a szervezet K+F szegmensénél
  • Licenszek kezelésének vezetése, licensz költségek optimalizálása és riportálás
  • Licensz előrejelzések
  • Napi kapcsolattartás és egyeztetés az üzleti partnerekkel
  • Tenderek futtatása a szervezet üzleti igényei alapján
  • Üzleti visszatekintő meetingek vezetése
  • Folyamatos együttműködés a recruiterekkel és vezetői csapattal és a toborzási osztállyal
  • Biztonsági problémák kezelése
  • IT projektek vezetése
Section Manager
Távközlési szervezet
(2+ év)
  • Agilis, telekommunikációs szoftveres megoldásokat fejlesztő csapat vezetése
  • Csapatvezetők támogatása
  • Kapcsolódó KPI-ok fejlesztése és ellenőrzése, kompetenciák fejlesztése
  • Szektoron belüli tudásmegosztás koordinálása
  • Management eszkalációk kezelése
  • Egyéni teljesítményértékelés
  • Napi kapcsolattartás a munkatársakkal, fókuszálva a teljesítményre, operatív problémákra, irányelvekre és szabályozásokra
Competence Domain Manager
Távközlési szervezet
(5+ év)
  • Távközlési szolgáltatást nyújtó csapat vezetése
  • Erőforrás koordinációja egyéb kompetencia területekkel
  • Részvétel az erőforrás-tervezési és előrejelzési értekezleteken egyéb csapatokkal együttműködve
  • Hozzájárulás a globális szolgáltatásnyújtási keretszerződés megbeszéléséhez
  • Erőforrás-tervezés a bejövő feladatokhoz
  • Releváns KPI-ok ellenőrzése, kompetenciák fejlesztése
  • Szektoron belüli tudásmegosztás koordinálása
  • Management eszkalációk kezelése
  • Egyéni teljesítményértékelés
  • Napi kapcsolattartás a munkatársakkal, fókuszálva a teljesítményre, operatív problémákra, irányelvekre és szabályozásokra
Competence Area Manager
Távközlési szervezet
(10 hónap)
  • Költségvetés, költségek nyomon követése és korrigálása
  • Teljesítmény nyomon követése és korrigálása
  • Teljesítmény és erőforrás menedzsment feladatok ellátása
  • Folyamatban lévő feladatok nyomon követése, figyelembe véve a nyújtott szolgáltatások folyamatát, pénzügyeit, személyzetét és minőségét
  • Napi kapcsolattartás a munkatársakkal és érdekelt felekkel, fókuszálva a teljesítmény eredményekre, operatív problémákra, stratégiákra, szabályozásokra
Project Manager
Távközlési szervezet
(2+ év)
  • GSM SW leszállítások menedzselése
  • Munkafolyamat megszervezése, kivitelezés ellenőrzése
  • Munkafolyamatok dokumentálása, frissítése és fejlesztése
  • Költségvetési ajánlat előkészítése az ügyfelek számára
  • Kapcsolattartás és együttműködés az ügyfelekkel
Team Leader
Távközlési szervezet
(3+ év)
  • GSM szoftver verifikációs csapat koordinálása
  • Technikai folyamatok bemutatása a csapattagok számára és oktatás
  • Szoftver verifikáció megszervezése és kontrollálása
  • Teszt dokumentáció előkészítése
  • Kapcsolattartás az ügyfelekkel
System Support Engineer
Távközlési szervezet
(5+ év)
  • Hardver és szoftver telepítés
  • SW rendszer támogatás
  • Szoftver karbantartási folyamatok előkészítése és dokumentálása
Agile      Business Development      CRM      Incident Management      IT Management      KPI      Service Delivery      Technical Support

Hasonló jelöltek:

Scroll to Top

Érdeklődöm a jelölt iránt

Jelentkezés Senior Service Manager – 76037 pozícióra