logocc-150x150

IT Operation and Support Team Lead

Általános információk

Szektor: IT
Pozíció szintje: Alsóvezetés
Tapasztalat: 5+ év
Végzettség: Felsőfokú végzettség
Munkavégzés helye: Budapest
Partnerünkről:

Partnerünk szakértő segítséget nyújt nagy- és középvállalkozások számára a digitális átalakulásban. Szakterületük az adminisztráció digitalizálása, az üzleti automatizálástól az ügyfélkommunikáció tömeges testreszabásáig. Több, mint 20 éves tapasztalattal a hátuk mögött ma partnerünk Németországban, Magyarországon, Svédországban, Norvégiában, Szingapúrban és más országokban szolgálja ki ügyfeleit.

Feladatok:
  • Saját fejlesztésű Dokumentum-előállító platformunk illetve az IT infrastruktúránkért felelős csapat vezetése.
  • Az általános folyamatok kezelése, folyamatok/eljárások meghatározása és irányítása a hatékony problémamegoldás érdekében.
  • A csapattagok kiválasztási folyamat támogatása, új kollégák képzése, mentorálása és fejlesztése.
  • A beosztottak teljesítményének monitorozása, visszajelzés nyújtása, fejlesztési lehetőségek azonosítása és a csapattagok támogatása a kijelölt karrier útban.
  • Folyamatos tanulás, tudásmegosztás és példamutató magatartás.
  • Tudásmenedzsment, dokumentáció és képzési tervek előkészítése.
  • Eszkalációs csatornák kezelése és az utolsó eszkalációs pontként való fellépés, kritikus ügyfélszituációkért való felelősségvállalás.
  • Folyamatok működésének fejlesztése az ismert metrikák elemzésével, szűk keresztmetszetek azonosítása és optimalizálási stratégiák bevezetése.
  • Csapatvezetőkkel történő kapcsolat tartás, közös fejlődési pontok meghatározása, azon pontok kivitelezése.
  • Az ügyfelek visszajelzései alapján a csapat folyamatos fejlődésének elősegítése
  • Napi szintű kooperáció a közvetlen felettesével.
  • A napi feladatokban ellátásban történő aktív részvétel.
Elvárások:
  • Csapatvezetésben szerzett tapasztalat
  • Windows Server és Linux operációs rendszerek ismerete
  • Hálózati szolgáltatások ismerete (AD, DHCP, DNS, VPN)
  • Virtualizációs technológiák ismerete (HyperV)
  • Ticketing rendszerek ismerete (Jira, SM)
  • MSSQL ismeretek (szerver és kliens oldali tapasztalat)
  • Verziókezelő rendszerek ismerete
Előnyt jelent:
  • Automatizálási tapasztalatok ( Bash, Powershell )
  • Agilis környezetben szerzett tapasztalat
  • CI/CD ismeretek
  • Monitoring rendszerek ismerete (pl. Nagios, Prometheus)
  • Container orchestrator ismerete (pl. Kubernetes, Docker Swarm)
  • Ismeretek a dokumentumkezelő rendszerekről
Amit a partnerünk kínál:
  • Modern és kényelmes környezet könnyen megközelíthető helyen
  • Home Office lehetőség
  • Szabadon felhasználható cafeteria
  • Barátságos, családias csapat
  • Lehetőség a személyes és szakmai fejlődésre
  • Gyakori céges rendezvények

Általános információk

Szektor: IT
Pozíció szintje: Alsóvezetés
Tapasztalat: 5+ év
Végzettség: Felsőfokú végzettség
Munkavégzés helye: Budapest
Szektor: IT
Tapasztalat: 5+ év
Végzettség: Felsőfokú végzettség
Munkavégzés helye: Budapest

Hasonló pozíciók:

Scroll to Top

Jelentkezés IT Operation and Support Team Lead pozícióra

Érdeklődöm a jelölt iránt