Partnerünkről:
Partnerünk szakértő segítséget nyújt nagy- és középvállalkozások számára a digitális átalakulásban. Szakterületük az adminisztráció digitalizálása, az üzleti automatizálástól az ügyfélkommunikáció tömeges testreszabásáig. Több, mint 20 éves tapasztalattal a hátuk mögött ma partnerünk Németországban, Magyarországon, Svédországban, Norvégiában, Szingapúrban és más országokban szolgálja ki ügyfeleit.
Feladatok:
- Az ügyfelek által támasztott üzleti igények teljes körű megismerése
- Az üzleti igények formalizálása, közvetítése a fejlesztő csapatok felé
- Az implementációs projektekhez tartozó dokumentációk elkészítése
- Rendszerhez tartozó specifikációk elkészítése, fejlesztőknek átadása
- Szükség esetén prezentációk készítése
- Az elkészült megoldások bemutatása
- Specifikált fejlesztések visszatesztelése
- Kapcsolattartás a külső és belső ügyfelekkel, megrendelőkkel, felhasználókkal
- Ticketing rendszerben a projekt adminisztráció vezetése
- Fejlesztési csomagok átvétel üzleti tesztelése
- Szoftver minőségének javítása
Elvárások:
- Legalább 3 év szakmai tapasztalat
- Felsőfokú végzettség
- Középfokú, kommunikációképes angol nyelvtudás
- Megoldás és részletorientáltság
- Kiváló prezentációs és kommunikációs készség
- Önállóság, döntéshozatali képesség
Előny:
- Szakirányú végzettség
- Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
- Közüzemi és banki rendszerek ismerete
- Ügyfélkommunikációban szerzett tapasztalat
- PM tapasztalat
- ECM rendszerek ismerete
Amit a partnerünk kínál:
- Modern és kényelmes környezet könnyen megközelíthető helyen
- Rugalmas munkavégzés
- Szabadon felhasználható cafeteria
- Barátságos, családias csapat
- Lehetőség a személyes és szakmai fejlődésre
- Gyakori céges rendezvények