19

Systems Analyst – 32018

Jelöltünk jelenleg Systems Analyst pozíciót tölt be, viszont az elmúlt évek során Service Desk Engineer és Team Coordinator-ként hasonló elemzői feladatokat látott el. Gyakorlata van az üzleti igények megismerésében és kezelésében, illetve ezek tolmácsolásában a fejlesztők felé, valamint nem idegen számára a projektkoordináció sem. Remek kommunikációs készséggel rendelkezik, ami segíti őt a hatékony munkavégzésben.

Ambíciók: Business Analyst pozíciót keres

Nyelvtudás: tárgyalóképes angol, alapszintű német

Munkavégzés helye: Budapest, Debrecen, külföld, remote munkavégzés, havi 1-2 nap irodai jelenlét

2013
Felsőfokú tanulmány
Agrárinformatikus
Systems Analyst
Elektronikai gyártó szervezet
(1+ év, jelenleg)
  • Az üzleti követelmények kezelése és összegyűjtése
  • Együttműködés és visszajelzési folyamat kezelése az üzleti érdekelt felekkel és a fejlesztő csapattal
  • Új lehetőségek felismerése és elemzése (az üzleti gyengepontokkal kapcsolatos igénygyűjtés és felhasználói interjúk alapján)
  • Fejlesztési kezdeményezések menedzselése
  • Backlog és ticket management
  • Tesztesetek létrehozása és áttekintése
  • Részvétel a projektek megvalósításában
  • Részvétel a SNOW bevezetésében és az UAT-ban (User Acceptance Testing)
  • Csapat képviselése a SNOW fejlesztési igények kielégítésében
  • Képzések készítése új fejlesztések alapján a felhasználók részére
  • Felelősségvállalás az új ügyfelek onboarding-folyamatáért
  • Adatelemzések, Oracle SQL lekérdezések
  • Segítségnyújtás a csapatnak az üzemeltetési feladatokban
  • Scrum ceremóniák tartása (daily stand up, plannings, groomings, retros, demos)
Senior Service Operations Engineer, Team Coordinator
Adminisztratív szolgáltató szervezet
(7 év)
  • Hálózati támogatás nyújtása az ügyfelek számára Cisco Environmentben
  • A csapat informatikai hátterének kezelése
  • Ügyfél meetingek és eszkalációk vezetése és kezelése
  • Együttműködés az alszolgáltatókkal a problémák hibaelhárítása érdekében
  • Kapcsolatfelvétel az ügyfelekkel, naprakész tájékoztatás
  • Ügyfélhálózat proaktív monitorozása
  • Folyamat dokumentációk készítése és karbantartása
  • Informatikai fejlesztés több nagyobb projektben: tesztelés segítése, a felhasználói igények és használati esetek összegyűjtése, együttműködés a fejlesztői csapattal
  • Új munkatársak betanítása
  • Folyamatfejlesztés-javítás és új folyamatok bevezetése
  • Részvétel a toborzási folyamatokban
  • Aktív részvétel a globális CI programban
Reservation Customer Service Agent
Tanácsadó szervezet
(1+ év)
  • Hívások kezelése angol nyelven
  • Foglalások kezelése és létrehozása az utasok számára
  • A meglévő foglalásokhoz kapcsolódó egyéb problémák megoldása
6 Sigma Yellow Belt      Azure DevOps      Cisco      MS Office      MS Sharepoint      Oracle SQL      ServiceNow

Hasonló jelöltek:

Scroll to Top

Érdeklődöm a jelölt iránt

Jelentkezés Systems Analyst – 32018 pozícióra