45

Senior Szolgáltatásmenedzser – 76029

Többéves tapasztalattal rendelkező Ügyfélmenedzser, aki különböző informatikai és pénzügyi szektorban tevékenykedett. Fő feladatköre az üzemeltetés és ehhez kapcsolódó menedzsment, valamint figyelemreméltó gyakorlata van az ügyfelekkel való kapcsolattartásban, valamint az új kollégák mentorálásában. A jövőben szeretne Szolgáltatásmenedzserként elhelyezkedni és kifejezetten érdeklődik az audiovizuális rendszerek, valamint ehhez kapcsolódó iparágak felé.  

Nyelvtudás: felsőfokú aktív angol

Munkavégzés helye: Budapest, hibrid munkavégzés vagy teljes irodai jelenlét

2013
Felsőfokú tanulmány
Teológia
2003
Egyéb tanulmány
Hangtechnikus
Ügyfélmenedzser
Számítógépes programozási szervezet
(1+ év, jelenleg)
  • Az európai régió kiemelt nagyvállalati ügyfeleinek támogatása a meglévő szerződéses feltételek alapján
  • Aktív részvétel a további termékkonstrukciók kiajánlásában és értékesítésében
  • Egyetlen kapcsolattartó pontként az ügyfelek minden kérdését és kérését kezelése az általuk vásárolt IaaS, SaaS vagy PaaS megoldásokkal kapcsolatban
  • A marketing- és értékesítési csapat támogatása
  • Az új csapattagok beléptetése, oktatása és mentorálása
Szolgáltatásmenedzser
IT szolgáltató szervezet
(5 év)
  • Az ügyfél üzleti igényeinek és működésének folyamatos felmérése, a potenciálisan bővíthető szolgáltatások felajánlásához, az EMEA szintű pénzügyi célok elérése érdekében
  • Projektekben EMEA szinten költségkontroll pontként való működés
  • A SOW, MOP, FOIL, kézikönyvek és minden egyéb szolgáltatási szerződéshez és azok leszállításhoz kapcsolódó anyagok technikai változásainak felügyelete
  • Új csapattagok integrálásának, képzésének irányítása
IT infrastruktúra vezető
Pénzügyi szervezet
(2 év)
  • Szakmai vezetés a kívánt szolgáltatási szintek biztosításához és fenntartásához a szervezet informatikai eszközei számára (kb. 8000 db eszköz)
  • Napi operatív tevékenységek felügyelete, az informatikai rendszerekhez kapcsolódó, szoftver- és hardver karbantartása, telepítések és eszközbeszerzések területén
  • 8 fős közvetlen beosztott csapat, valamint 15 fős külsős beszállítói csapat felügyelete és irányítása
  • Az Opex-Capex költségvetés éves tervezése és ellenőrzése a hatáskörhöz tartozó eszközállomány és szoftverek tekintetében
  • Üzemeltetési szintű megállapodások és szolgáltatási szerződések felelős vezetője
IT incidens menedzser és helyi IT támogatás koordinátor
Egyéb szervezet
(4 év)
  • Szolgáltatást érintő események kivizsgálása és helyreállatása a megállapított szervezeti folyamatok betartásával
  • Vevői elégedettség javítása a minőségbiztosítási folyamatok felügyeletével
  • A nemzetközi irodák számára üzletileg kritikus incidensek kezelése, a szükséges szolgáltatók és támogatók bevonásával
  • Üzletfolytonosság fenntartásának segítése, fókuszpontként működve a vállalati IT csoport, a szolgáltatók és az ügyfél vezetősége között
Rendszergazda
Oktatási szervezet
(3 év)
  • Teljes géppark felügyelet, karbantartás, új beszerzések optimalizálása
Teljesítmény értékelő adminisztrátor (coach)
Informatikai szervezet
(4 év)
  • Elemzések és grafikus riportok készítése a Service desk management részére
CMDB      ITIL V3. Operations      MS Office      PRINCE2      Windows OS      Windows Server Management

Hasonló jelöltek:

Scroll to Top

Érdeklődöm a jelölt iránt

Jelentkezés Senior Szolgáltatásmenedzser – 76029 pozícióra