47

IT Üzemeltetési csoportvezető-45033

Közel 20 éves szakmai múlttal rendelkező IT üzemeltetési csoportvezető, aki nemzetközi vállalatoknál szerzett tapasztalatot. Csoportvezetői munkalehetőséget keres infrastruktúra üzemeltetés területén. A jövőben is szívesen lenne tagja egy nemzetközi cégnek, ambíciói közt szerepel osztályvezetőként vagy Head of IT munkakörben elhelyezkedni.

Nyelvtudás: aktív, felsőfokú angol

Munkavégzés helye: Budapest, hibrid vagy remote munkavégzés, heti 1-2 nap irodai jelenléttel

Bérigény: nettó 1 500 000 ft/hó

2013
Felsőfokú tanulmány
Gazdaságinformatikus (befejezetlen)
IT Microsoft Server Systems Team Lead
Informatikai szervezet
(3 év)
  • 10 fős nemzetközi csapat irányítása
  • Technikai hozzájárulás nyújtása az üzleti fejlesztések rendszertervezéséhez
  • Magas prioritású problémák kezelése
  • A csapat teljesítményének biztosítása a megállapodás szerinti SLA-knak megfelelően
  • Wintel-rendszerek magas szintű rendelkezésre állásának és megbízhatóságának biztosítása
  • Irányelvek szerinti munkavégzés biztosítása
  • A hosztolt Wintel szerverek kezelése és támogatása
  • Exchange szerverek kezelése és támogatása
  • A Citrix-kiszolgálók és -farmok kezelése és támogatása
IT L2 Operations Infrastructure Team Lead
Informatikai szervezet
(1 év)
  • 6-8 fős csapat irányítása (Technikai coaching és támogatás nyújtása a csapattagok számára)
  • Technikai hozzájárulás nyújtása az üzleti fejlesztések rendszertervezéséhez
  • Operatív projektek meghatározása, irányítása és ellenőrzése pl. Monitoring eszköz fejlesztés, tudásbázis-frissítések, javítási tevékenységek és új rendszerek bevezetése
  • Belső és külső szolgáltatási szintek felülvizsgálatának irányítása
  • Telepített megoldások műszaki specifikációjának és tesztelésének segítése vagy elvégzése
  • Alkalmazási vagy műszaki projektek támogatása
  • Magas prioritású problémák kezelése
  • Wintel-rendszerek magas szintű rendelkezésre állásának és megbízhatóságának biztosítása
  • Irányelvek szerinti munkavégzés biztosítása
  • A hosztolt Wintel szerverek kezelése és támogatása
  • Exchange szerverek kezelése és támogatása
  • A Citrix-kiszolgálók és -farmok kezelése és támogatása
  • Belső és külső DNS tárhely kezelése
  • VPN, DMVPN, MPLS, LAN-környezet kezelése Cisco-eszközökkel
IT Site Support Lead
Üzleti tanácsadói szervezet
(1 év)
  • A cég magyarországi informatikai projektjeinek új rendszerbe való átvezetése
  • Support Lead szerepkör fejlesztése
  • Üzletág képviselete IT területen
  • IT vonatkozású szolgáltatás minőségének nyomon követése és proaktívan megoldások keresése minden jelentős problémára
  • Az IT üzletmenet folytonosságának helyszíni kialakítása és fenntartása
  • A helyi informatikai végfelhasználói támogatási csoport irányítása
  • IT változások hatékony kezelése
Service Desk Team Leader
Humanitárius szervezet
(2 év)
  • L1 munkatársak irányítása
  • Support csoport képviselete
  • Csapatok közti kapcsolattartás támogatása (L2-L3)
  • Folyamatok biztosítása ITIL-szabvány szerint
  • Tanácsadás és visszajelzés nyújtása a vezetőségnek
IT Operations Expert
Biztosítási szervezet
(1 év)
  • Globális munkaállomás-menedzsment a Microsoft SCCM rendszergazdai szerepkörén keresztül
  • Az anyavállalat elsődleges IT-üzemeltetési kapcsolattartója
  • IDM/IAM megvalósítási projektjének vezetése
  • Ticketing eszköz bevezetésének irányítása
  • L3 support, mint incidensmenedzser
Incident Manager and Service Desk Team Leader
Biztosítási szervezet
(2 év)
  • Juniorok és új belépők mentorálása és képzése
  • A csapat műszaki vezetése
  • A hívások figyelemmel kísérése és kezelése a jegyek rangsorolásának és előrehaladásának biztosítása érdekében
  • A csapat teljesítményének menedzselése
  • Szolgáltatás javítására szolgáló ötletek kidolgozása és megvalósítása
Service Desk Operator
Biztosítási szervezet
(2 év )
  • A támogatott alkalmazásokkal és rendszerekkel kapcsolatos szolgáltatások biztosítása
  • L1 problémamegoldás
  • A problémák továbbítása az illetékes csapathoz vagy osztályhoz
  • Az eljárások naprakészen tartása és a kollégák tájékoztatása a szabványokkal kapcsolatos újdonságokról és frissítésekről
Ügyféltámogató
Telekommunikációs szervezet
(1 év)
  • Ügyfélkérdések, panaszok kezelése
  • Ügyfelek tájékoztatása
  • Ügyféligények felmérése
Ügyféltámogató
Telekommunikációs szervezet
(4 év)
  • Back office eljárások feldolgozása
  • A vezetők és alkalmazottak támogatása
  • Bejövő telefonhívások, e-mailek és egyéb általános irodai adminisztratív ügyek kezelése
  • Napi és heti jelentések készítése
  • Ügyfelek munkafolyamat kéréseinek kezelése
Active Directory      AIC      CA Service Desk Manager      Centroom      CEUS AS400 IBM Client Access Emulator      CNNP      CRM      EasyVista      ECP      Eventus      Hiker      HMDR      HP Quality Center 10      HP Service Pages      IBM Lotus Notes      ICDB      JAZZ      Jira      Kábelinfó      KTVAdmin      LDAP      Microsoft SCCM      MS Office 365      MS System Center Configuration Manager      OSS AS400 Emulator      Partnex/CSR – T@ngo      Personal Post System      Remedy/HP SM/Service Now ticketing tool      Siebel      SZP modul      Uniqa SSP      WebShop Admin

Hasonló jelöltek:

Scroll to Top

Érdeklődöm a jelölt iránt

Jelentkezés IT Üzemeltetési csoportvezető-45033 pozícióra