logocc-150x150

Partner menedzser

Általános információk

Szektor: IT
Pozíció szintje: Medior
Tapasztalat: 3+ év
Végzettség: Felsőfokú végzettség
Munkavégzés helye: Budapest
Partnerünkről

Partnerünk küldetése a HR digitalizációja. Történetük 1989-ben bérszámfejtő szoftver fejlesztésével kezdődött. Mára a bér- és HR-szoftverek területén nem csak piacvezetővé, hanem trendteremtővé is váltak. Tudtad, hogy minden negyedik hazai munkavállaló a bérpapírján, vagy az általuk fejlesztett applikációban találkozik megoldásaikkal? Ügyfeleik többek között a pénzügyi, gyártási-termelési vagy kereskedelmi iparágak meghatározó szereplői.

Miért jó partnerünknél dolgozni?
  • mert csapatukban sokéves tudás halmozódott fel, amit szívesen meg is osztanak egymással
  • mert ügyfeleikkel folyamatosan kapcsolatban vannak, így alaposan megismerik elképzeléseiket, melyekre közösen megtalálják a legmegfelelőbb megoldást
  • mert lehetőségük van arra, hogy saját működésüket is fejlesszék annak érdekében, hogy minél eredményesebb legyen a tevékenységük
Feladatok:
  • Meglévő és új ügyfeleikkel való közös munkád során részt veszel vállalatuk egyedi szoftver termékeinek és hozzá kapcsolódó szolgáltatásainak értékesítésében, akár a megszólítástól a bevezetés lezárásáig
  • Értékesítési folyamatokba bekerülő ügyletek teljes körű felügyelete, az előrehaladás támogatása, az ügyfél folyamatos tájékoztatása, visszajelzések beépítése
  • Lehetséges partnerek proaktív megszólítása, új üzleti lehetőségek felkutatása
  • Meghatározott gazdasági szektorok, ágazatok nyomon követése
  • További beruházási szándékok feltárása
  • Igényfelmérést követő szoftverbemutatók szervezése, a termékek és szolgáltatások bemutatása
  • Árajánlatok készítése
  • Részvétel szakmai rendezvényeken, konferenciákon
Elvárások:
  • Rendelkezel felsőfokú szakirányú végzettséggel
  • 3 év vállalati, B2B értékesítésben szerzett tapasztalat
  • Tárgyalóképes angol nyelvtudással rendelkezel
  • Határozott fellépés, eredményorientált szemlélet és jó előadóképesség jellemez
  • Nem riaszt el az adminisztráció, melyet pontosan és naprakészen tudsz kezelni MS Office eszközök használatával
  • Üzleti gondolkodás és folyamatszemlélet vezérel
  • Szakmai profizmussal kommunikálsz az ügyfelekkel és nyitott vagy az észrevételekre
Előnyt jelent:
  • HRMS ismeretek (humánügyvitel szoftver)
  • ERP területen szerzett értékesítési tapasztalat
  • Felsőfokú informatikai és/vagy HR végzettség
Amit a partnerünk kínál:
  • Szakmai fejlődési lehetőség
  • Versenyképes, többelemű juttatási csomag
  • Cafeteria
  • Munka és magánélet egyensúly, rugalmas munkaidő
  • Home Office lehetőség
  • „A” kategóriás, díjnyertes irodaház

Általános információk

Szektor: IT
Pozíció szintje: Medior
Tapasztalat: 3+ év
Végzettség: Felsőfokú végzettség
Munkavégzés helye: Budapest
Szektor: IT
Tapasztalat: 3+ év
Végzettség: Felsőfokú végzettség
Munkavégzés helye: Budapest

Hasonló pozíciók:

Scroll to Top

Jelentkezés Partner menedzser pozícióra

Érdeklődöm a jelölt iránt