frontend-logo-300x200

Kontroller

Általános információk

Szektor: IT
Pozíció szintje: Mid-Senior
Tapasztalat: 2+ év
Végzettség: Felsőfokú végzettség
Munkavégzés helye: Budapest
Remote vagy On-site: Hybrid
Állás típus: Teljes munkaidő
Partnerünkről:

Partnerünk szakértő segítséget nyújt nagy- és középvállalkozások számára a digitális átalakulásban. Szakterületük az adminisztráció digitalizálása, az üzleti automatizálástól az ügyfélkommunikáció tömeges testreszabásáig. Több, mint 20 éves tapasztalattal a hátuk mögött ma partnerünk Németországban, Magyarországon, Svédországban, Norvégiában, Szingapúrban és más országokban szolgálja ki ügyfeleit.

Feladatok:
  • Vevői és szállítói számlák és beszerzések WorkFlow folyamatainak támogatása 
  • Vevői kintlévőségkezelésben való aktív szerep, asszisztencia
  • Számlázáshoz szükséges információk egyeztetése a szervezeten belül és kívül és a számlázási folyamatokban való aktív szerep
  • Vevői számlák kiállítása és kezelés a számlázó programban
  • Folyamatos adatszolgáltatás a pénzügyi és értékesítési terület felé
  • Bankkivonatok feldolgozása, utalások előkészítése
  • Vevői és szállítói folyószámlák egyeztetése, könyveléssel való kapcsolattartás, analitikus egyeztetések
  • Rendszeres/ad-hoc riportok készítése az értékesítési és a pénzügyi vezető részére
  • Pénzügyi elszámolások, nyilvántartások készítésében való részvétel
  • Marketing terület támogatása
  • Helyettesítési feladatok ellátása az irodavezető távolléte esetében
  • Napi pénzügyi és értékesítési folyamatokban nyújtott támogató szerep
Elvárások:
  • Pénzügyi felsőfokú végzettség
  • Legalább 3-5 év releváns szakmai tapasztalat
  • Angol középfokú nyelvtudás
  • MS Office ismeret
  • Proaktívitás, rendszerszemlélet
  • Magasan motiváltság, önálló munkavégzés
  • Csapatjátékosság, jó kommunikációs készség
  • Részlet- és megoldásorientált, analitikus gondolkodás: képesség pénzügyi adatok elemzésére és értelmezésére
  • Jó prezentációs készség
  • Erős problémamegoldó, elemző és döntéshozó képességek
  • Magabiztos, lényegre törő, direkt kommunikációs képesség
Előnyt jelent:
  • Salesforce, Jira ismeret
Amit partnerünk kínál:
  • Versenyképes fizetés
  • Üzletszerzési jutalék a mindenkori jutalékszabályzat alapján
  • Munkaeszközök (telefon, laptop)
  • Cafetéria
  • Egészségügyi vizsgálatok kedvezményes igénybevétele a Swiss Clinicnél

Általános információk

Szektor: IT
Pozíció szintje: Mid-Senior
Tapasztalat: 2+ év
Végzettség: Felsőfokú végzettség
Munkavégzés helye: Budapest
Remote vagy On-site: Hybrid
Állás típus: Teljes munkaidő
Szektor: IT
Tapasztalat: 2+ év
Végzettség: Felsőfokú végzettség
Munkavégzés helye: Budapest

Hasonló pozíciók:

Scroll to Top

Jelentkezés Kontroller pozícióra

Érdeklődöm a jelölt iránt