Partnerünkről:
Partnerünk egy dinamikus, könyvelési és bérszámfejtési üzletágat működtet az európai régióban, és a világ legnagyobb nemzetközi vállalatainak nyújt szolgáltatásokat.
Sokéves tapasztalatuk és munkatársaik folyamatos szakmai fejlődése iránti elkötelezettségük révén az iparági szakértelmet időtálló folyamatokkal ötvözik, hogy ügyfeleiket könyvelési és bérszámfejtési problémáik megoldásával segítsék, és lehetővé tegyék számukra, hogy üzleti tevékenységük növekedésére és céljaik megvalósítására összpontosíthassanak. Gyakorlati megoldásokat kínálva arra törekednek, hogy ügyfeleikkel együttműködve tartós eredményeket érjenek el.
Feladatok:
- A belső ügyfelek folyamatos szakmai támogatása Microsoft Dynamics Navision (2017) kérdésekben és a rá épülő JET Riportok terén.
- Kapcsolattartás belső és külső felhasználókkal, ügyfelekkel.
- Helpdesk tevékenység, problémák kezelése.
- Tesztelésekben, adatmigrációban való részvétel Business Central áttéréssel kapcsolatban.
- Szakmai képzések fejlesztésében való részvétel: e-learning tananyagok rögzítése, szerkesztése.
- Adriana bankszámlakivonat feldolgozással kapcsolatos adminisztrátori feladatok
Elvárások:
- rendelkezel gazdasági felsőfokú végzettséggel vagy egyéb releváns felsőfokú szakképesítéssel,
- van már 3-5 év könyvelésben vagy hasonló területen szerzett tapasztalatod,
- legalább középszinten tudsz angolul,
- magas szintű az Excel tudásod,
- jól ismered a Navisiont, vagy más ERP szoftvert,
- fontos számodra, hogy munkádat pontosan és precízen végezd,
- erős rendszerszemlélettel és jó kombinatorikai készséggel rendelkezel,
- kommunikációs- és problémamegoldó képességed kiemelkedő.
Előnyt jelent:
- mérlegképes könyvelői végzettséggel is rendelkezel.
Amit kínálunk:
- Fiatalos, piacvezető vállalat
- közösségépítés
- stabil munkahely hosszú távon
- hibrid munka