logocc-150x150

Customer Success Manager

Általános információk

Szektor: IT
Pozíció szintje: Medior
Tapasztalat: 2+ év
Végzettség: Felsőfokú végzettség
Munkavégzés helye: Budapest
Remote vagy On-site: Hybrid
Állás típus: Teljes munkaidő
Partnerünkről:

Partnerünk küldetése a megalakulásuk óta: fejleszteni az ügyfeleik üzletét a technológia által. Együttműködéseik kezdetben a telekommunikációs és pénzügyi szektorból indultak, de mostanra 11 különböző iparág számára szállítanak megoldásokat.

Üzletközpontú szemléletük és a magas szakmai elvárásoknak való megfelelés teszi őket képessé, hogy iparágtól függetlenül biztosítsák szolgáltatásaikat. Spirális módszertanuk, csapatuk kimagasló szakmaisága és hozzáállása teszi lehetővé, hogy  valóban megértik az ügyfeleik üzleti céljait és képesek  kialakítani, vagy továbbfejleszteni a vállalati stratégia megvalósításához szükséges IT hátteret.

Feladatok:
  • Rendszeres kapcsolattartás az ügyfelekkel, hogy megértse azok igényeit, céljait és esetleges kihívásait
  • Az ügyfelek elégedettségének mérése és az elégedetlenség kezelésére irányuló lépések megtétele
  • Megbeszélések, esetleg workshopok szervezése az ügyfelek számára, hogy mélyebb ismereteket szerezzenek a szolgáltatásról
  • Az ügyfél elégedetlenségére vagy nehézségeire utaló jelek időben történő felismerése, és ezek megoldása
  • Együttműködés a technikai csapatokkal az ügyfél által feltárt problémák megoldására
  • Felkészíteni az ügyfeleket a szerződésmegújításra, illetve az esetleges bővítési lehetőségek feltárása
  • Az ügyfél igényei alapján új szolgáltatások ajánlása
  • Értékesítési lehetőségek azonosítása úgy, hogy az az ügyfél érdekeit szolgálja
  • Az ügyfél adatok figyelemmel kísérése, és ezek alapján az ügyfél sikerének támogatása
  • Az adatok visszacsatolása a belső csapatok számára a szolgáltatás fejlesztéséhez
  • Az ügyfelek egyedi igényeinek és üzleti céljainak megértése
  • Személyre szabott megoldások kidolgozása, amelyek elősegítik az ügyfél üzleti sikerét
  • Együttműködés az értékesítési, marketing, termékfejlesztési és ügyféltámogatási csapatokkal annak érdekében, hogy az ügyfelek teljes körű támogatást kapjanak
Elvárások:
  • Képes megérteni az ügyfél igényeit, és van gyakorlata projektek menedzselésében/ca product owner szerepkörben és az ügyfelekkel való tárgyalásban
  • Érdeklődik mind a technológiai, mind a gazdasági területek iránt
  • Konstruktívan megoldásokat keres, és jellemző rá az elemző rendszerszemlélet
  • Felsőfokú végzettség (gazdasági vagy gazdaságinformatikai területen)
  • Legalább 2-3 éves releváns tapasztalat nagyvállalati IT projektben területen
  • Középszintű angol nyelvtudás (írásban és szóban egyaránt)
  • MS Office programok magabiztos használata
Előnyt jelent:
  • Nagyvállalati IT projektmenedzsment tapasztalat
  • Jó kapcsolatépítési képesség
  • Ügyfélközpontúság
Amit a partnerünk kínál:
  • Rendszeres visszajelzést adnak a teljesítményedről és szakmai fejlődésedről
  • Közösen időről-időre szinkronizálják az egyéni és szakmai céljaid, motivációd, hogy azok elérésében támogatni tudjanak. A tanulási, fejlődési lehetőségeket az egyéni igényeidre szabják – belső és külső képzések, tudásmegosztás (rendszeres szakmai meetup, kerekasztal beszélgetések, tréningek, Udemy stb.)
  • Hibrid munkavégzés
  • Rendszeres csapatépítő programokat szerveznek, hogy közös élményeket szerezzetek

Általános információk

Szektor: IT
Pozíció szintje: Medior
Tapasztalat: 2+ év
Végzettség: Felsőfokú végzettség
Munkavégzés helye: Budapest
Remote vagy On-site: Hybrid
Állás típus: Teljes munkaidő
Szektor: IT
Tapasztalat: 2+ év
Végzettség: Felsőfokú végzettség
Munkavégzés helye: Budapest

Hasonló pozíciók:

Scroll to Top

Jelentkezés Customer Success Manager pozícióra

Érdeklődöm a jelölt iránt